יום שישי, 2 ביולי 2010

שיעורי גיטרה בתל אביב - טכניקה ודיוק



בוידאו למטה ישנו סולו שעבדתי עליו יחסית מעט זמן אבל קיבלתי תגובות די חזקות עליו וחשבתי שכדאי לשתף אנשים בטכניקות שעזרו לי לנגן אותו, אני מקבל לא מעט אימלים מאנשים שמבקשים ללמוד רק את הסולו הזה ואני רק רוצה להגיד שבראש ובראשונה מדובר על אימון ושאיפה לשלמות ואני אפרט על זה בהמשך...


אוקי שלב א' אתם מורידים את הטאבים המקוריים של השיר(רצוי מהספר המקורי), גיטר פרו של השיר, אתם מורידים את השיר ב mp3 באכות הכי גבוהה שיש ואתם מורידים קטעי וידאו של הסולו.
מה שאתם עושים לאחר מכן אתם מתחילים לשמוע את הסולו המקורי כמה שיותר ואני מדבר על לפחות 100 פעם שימו אותו באייפוד ותאזינו לו בכל מקום שתלכו ותראו את עצמכם מנגנים אותו בדימיון. (טריק של המורה לגיטרה הראשון שלי)
אתם מורידים את התוכנה amazing slow downer ומתחילים להאזין לשיר בחצי מהירות אתם מסתכלים על הטאבים ומפרקים את הסולו לפרזות קצרות כלומר כל "תרגיל" בסולו זה פרזה אתם מאזינים לה לאט בתוכנה ומנגנים את הפרזה ככה עד שאתם מצליחים ועוברים לפרזה הבאה עד שיש לכם את כל הסולו מנוגן במהירות איטית.
לאחר מכן אתם משננים בע"פ את הסולו ככה שלא תצטרכו טאבים בשביל לקרוא אותו, אתם פותחים את הסולו בגיטר פרו ומבצעים אותו במהירות יותר גבוהה, הסולו יהיה שונה מהקטע המקורי אבל זה בסדר תבצעו אותו בדיוק כמו שאתם שומעים בתוכנה. (אנחנו עושים את זה על מנת לעבוד על קצב נטו)
לאחר מכן אתם צופים בקטעי הוידאו ומתקנים כל מה שלא עשיתם טוב, לאחר מכן אנחנו מנגנים את הסולו עם קטע ה mp3 ונדהמים לגלות שאנחנו נשמעים בדיוק כמוהוא (-:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה