יום חמישי, 20 בינואר 2011

3 טעויות שיש להימנע כאשר רוצים ללמוד גיטרה

ahgurh dhyrv
רוב נגני הגיטרה היום משקיעים בלימוד הגיטרה ולוקחים את העסק ברצינות אבל רובם מתוסכלים כי הם אינם משפרים מספיק מהר. או מרגישים תקועים ושהם לא מתקמים לשום מקום.

אפרט כרגע 3 מצבים שמהם כל נגן גיטרה מתחיל ומתקדם צריך להימנע:
-ללמוד לנגן גיטרה לבד- הרבה אנשים מנסים ללמוד גיטרה לבד כי הם שמעו שהנגן האהוב למד גם לנגן גיטרה לבד אז הם מרגישים שהם גם יכולים
הבעיה שהם לא רואים את התמונה הגדולה ומתקדמים בעצם עם טעויות שאחכ מאוד קשה לתקן חוץ מזה הם נמצאים במין לופ מתסכל שכזה שהם בעצם עוברים מתרגיל לתרגיל ולא מצליחים לנגן אותו כמו שצריך.

-ללמוד אצל מישהוא מהאינטרנט שקורא לעצמו מורה לגיטרה-כיום בעצם כל נגן גיטרה יכול לפרסם מודעה באינטרנט וללמד הבעיה שרוב אלו שמפרסמים את עצמם אין להם בדיוק כשרון ללמד לא משנה מה הרמה שלהם ודבר זה יכול לפגוע בהתקדמות התלמיד כי הוא בעצם "מפספס משהוא" שהמורה כביכול לא מעביר לו כמו שצריך.

-למידה לא מסודרת של גיטרה-מי שרוצה ללמוד לנגן על גיטרה חייב להבין שזה כמו ללכת לעבודה אתה לא יכול לבוא יום אחד ואחכ לא לבוא שבוע אתה צריך קבוע להתאמן חמישה פעמים בשבוע בלי להתאמן כל יום אין לך סיכוי לנגן בגיטרה זאת מיומנות שיכולה לקחת שנים ואני לא מדבר פה על אלו שרוצים לנגן "לכיף" לכן חשוב לקבוע את אימוני
הגיטרה שלכם כבר בתחילת השבוע ולהתמיד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה